Klachtenprocedure

A+O Metalektro wil graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen we ons uiterste best voor. Helaas kan er toch iets fout gaan of anders lopen dan je verwacht.

Ben je ontevreden over de werkwijze of bejegening van A+O, dan kun je hierover een klacht bij ons indienen. Wij behandelen je klacht volgens onze klachtenprocedure en je ontvangt binnen 30 werkdagen na ontvangst van jouw klacht een reactie van A+O.

Schriftelijk indienen

Jouw klacht kun je schriftelijk bij ons indienen. Wij hebben de volgende gegevens van je nodig:

  • Bedrijfsnaam
  • Contactpersoon
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer (tijdens kantooruren)
  • E-mailadres
  • Duidelijke omschrijving van jouw klacht.

Vermeld ook eventuele briefnummers en data waarop jouw klacht betrekking heeft. Stuur kopieën mee van documenten die voor jouw klacht van belang zijn.

Je kunt de klacht sturen naar:

Stichting A+O Metalektro
Postbus 77
2390 AB Hazerswoude-Dorp

Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met het secretariaat, tel.: 088- 60 50 900.

Let op: de klachtenprocedure geldt niet voor bezwaren op de inhoudelijke beoordeling van vergoedingsaanvragen.

Ter inspiratie / alle berichten
Catalogus digitale vaardigheden
Fit tot je Pensioen

Denk jij wel eens na over je toekomst?