Direct naar inhoud

oZone: kennis, kwaliteit en gekwalificeerde werknemers

28 oktober 2025
leestijd: 2 minuten

In oZone draait alles om kennisdelen en leren. Maar écht iets leren kun je alleen als de onderwerpen van goede kwaliteit zijn. De onderwerpen in oZone moeten daarom kloppend, actueel en goed opgebouwd zijn. Hoe zorgen we voor kwaliteit?

Dit doen we met elkaar! Samen met gebruikers en ontwikkelaars zorgen we ervoor dat de kwaliteit van de onderwerpen hoog blijft. Zo blijft oZone een platform waar iedereen met vertrouwen kan leren.

Wat doet oZone aan kwaliteit?

Voordat een onderwerp in de bibliotheek komt, keuren wij het onderwerp. We beoordelen of het interessant is voor de technische sector en of de opzet aan de eisen van oZone voldoet.  Daarnaast kijken we regelmatig hoe onderwerpen worden gewaardeerd en of er verbeteringen nodig zijn. Als er aanpassingen nodig zijn, nemen we contact op met de ontwikkelaar van het onderwerp.

Wij gebruiken oZone in ons bedrijf. Wat kunnen wij doen om de kwaliteit hoog te houden?

  1. Geef feedback op de onderwerpen die je volgt. Op elke pagina in oZone staat rechts een zwart blokje met ‘Feedback geven’. Hier geef je jouw feedback.
  2. Beoordeel het onderwerp met sterren en geef eventueel een korte toelichting.
  3. Heb je zelf onderwerpen gedeeld? Kijk dan hoe deelnemers die beoordelen en welke opmerkingen er zijn. Dat kan eenvoudig onder het kopje Kwaliteit in oZone.

Gebruikt jouw bedrijf oZone nog niet?

Met oZone krijg je gratis toegang tot kennis, kwaliteit en gekwalificeerde werknemers. Wil jij dit ook?
Kijk op oZone.nl voor meer informatie over het platform. Of neem contact op met je oZone-adviseur om te bespreken hoe jullie oZone kunnen inzetten.

Blijf op de hoogte!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste nieuws over de sector.

Nieuws

Ter inspiratie / alle berichten