Veel medewerkers hebben tijdens de coronacrisis kennisgemaakt met thuiswerken. De verwachting is dat thuiswerken na de coronacrisis deels blijft. Overweegt jouw organisatie om thuiswerken blijvend in te voeren? Leer dan eerst van de ervaringen van je medewerkers in de afgelopen periode. Begin met het invullen van de vragenlijst. We hebben er een handig Excel-document bijgevoegd, zodat je overzichtelijk de antwoorden kunt verwerken.

Klaar met de vragenlijst? Bekijk ook de andere tools en checklists die ondersteunen om een thuiswerkregeling op te zetten.

De Toolkit bestaat uit:

  1. Vragenlijst: Hoe ervaar jij thuiswerken? met toelichting voor de werkgever
  2. Checklist: Hoe stel je een thuiswerkregeling op?
  3. Checklist: Hoe stel je een individuele thuiswerkregeling op?
  4. Leidraad: Hoe zorg je dat medewerkers gezond en veilig thuiswerken?
  5. Checklist: Hoe implementeer je thuiswerkbeleid?
  6. Signaleringswijzer: Hoe monitor je thuiswerken?
  7. Checklist: Hoe evalueer je thuiswerkbeleid?
Marco Beltman
Marcel Beltman - Area Manager bij HP Valves

“Ik heb deelgenomen aan de cursussen ‘Professioneel presenteren’, ‘Communiceren met lef’ en ‘Resultaatgericht onderhandelen’.  Vorige week had ik een onderhandeling bij een klant en heb ik direct kunnen gebruiken wat ik in de training geleerd heb. Ik kijk nu beter naar het profiel van de klant.”

Ter inspiratie / alle berichten